Ta strona przechowuje informacje przy pomocy plików Cookies

Możecie Państwo dokonać w każdej chwili zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie

Zapoznaj się z naszą Polityką Plików Cookies

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Bank Spółdzielczy w Gryficach

Aktywacja usługi 3D Secure dostępna w aplikacji SGB Mobile

Szanowni Państwo,

dostępna jest już aktywacja usługi 3D Secure w aplikacji zrzeszeniowej SGB Mobile dla kart debetowych (w tym do kont walutowych) klientów indywidualnych.

Zachęcamy do wyboru aplikacji jako metody potwierdzania transakcji internetowych z 3D Secure. Dla klienta jest to znacznie szybszy proces niż alternatywny – z odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure – a jego aktywacja nie wymaga kontaktu z bankiem.

 

Przypominamy, że klienci płacący kartami debetowymi w internecie od 31 października będą w trakcie płatności proszeni o jej dodatkowe potwierdzenie: w aplikacji SGB Mobile lub poprzez odpowiedź na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu sms).

Aktywacja 3D Secure w SGB Mobile jest bardzo prosta – jak to zrobić pokazaliśmy w przewodniku do aplikacji.

Klienci kartowi, którzy nie korzystają z SGB-Mobile, od 22.10.2020 r. mogą nadać odpowiedź na pytanie weryfikacyjne 3D Secure za pośrednictwem Infolinii SGB pod numerem 800 888 888.

 

CLOSE
CLOSE