Szanowni Państwo,
dostępna jest już aktywacja usługi 3D Secure w aplikacji zrzeszeniowej SGB Mobile dla kart debetowych (w tym do kont walutowych) klientów indywidualnych.
Zachęcamy do wyboru aplikacji jako metody potwierdzania transakcji internetowych z 3D Secure. Dla klienta jest to znacznie szybszy proces niż alternatywny – z odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure – a jego aktywacja nie wymaga kontaktu z bankiem.
Przypominamy, że klienci płacący kartami debetowymi w internecie od 31 października będą w trakcie płatności proszeni o jej dodatkowe potwierdzenie: w aplikacji SGB Mobile lub poprzez odpowiedź na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu sms).
Aktywacja 3D Secure w SGB Mobile jest bardzo prosta – jak to zrobić pokazaliśmy w przewodniku do aplikacji.
Klienci kartowi, którzy nie korzystają z SGB-Mobile, od 22.10.2020 r. mogą nadać odpowiedź na pytanie weryfikacyjne 3D Secure za pośrednictwem Infolinii SGB pod numerem 800 888 888.
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!