Ta strona przechowuje informacje przy pomocy plików Cookies

Możecie Państwo dokonać w każdej chwili zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie

Zapoznaj się z naszą Polityką Plików Cookies

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Bank Spółdzielczy w Gryficach

Klienci SGB24

Szanowni Państwo,

wdrożenie nowej wersji bankowości internetowej SGB24 ,w związku z realizacją unijnej dyrektywy PSD2 ,było skomplikowanym przedsięwzięciem, wymagającym dużego nakładu pracy ze strony wielu osób. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia  i prosimy o wyrozumiałość. Mamy nadzieje, że nowe funkcjonalności bankowości internetowej wynagrodzą Państwu przejściowe niedogodności.

Uprzejmie przypominamy klientom ,którzy jeszcze tego nie zrobili,o konieczności wymiany Tokena RSA na nowy środek dostępu, tj. mobilny Token SGB – aplikację obsługiwaną na urządzeniach mobilnych lub kody SMS obydwa rozwiązania służącą do logowania lub autoryzacji operacji w bankowości elektronicznej. Z dniem 16 września 2019 Państwa Token RSA przestał działać. Aby przywrócić dostęp ,prosimy o  skorzystanie z rozwiązań, jakie Państwu oferujemy:

  1. Kontakt z CallCenter – od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 22:00 pod numerem 800 888 888 (bezpłatna infolinia) lub adresem e-mail: call.center@sgb.pl,
  2. Kontakt z placówką Banku – adresy oraz dane kontaktowe placówek Banku znajdą Państwo na naszej stronie internetowej www.bsgryfice.pl,

ZALOGUJ

 

CLOSE
CLOSE