Szanowni Państwo,
wdrożenie nowej wersji bankowości internetowej SGB24 ,w związku z realizacją unijnej dyrektywy PSD2 ,było skomplikowanym przedsięwzięciem, wymagającym dużego nakładu pracy ze strony wielu osób. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość. Mamy nadzieje, że nowe funkcjonalności bankowości internetowej wynagrodzą Państwu przejściowe niedogodności.
Uprzejmie przypominamy klientom ,którzy jeszcze tego nie zrobili,o konieczności wymiany Tokena RSA na nowy środek dostępu, tj. mobilny Token SGB – aplikację obsługiwaną na urządzeniach mobilnych lub kody SMS obydwa rozwiązania służącą do logowania lub autoryzacji operacji w bankowości elektronicznej. Z dniem 16 września 2019 Państwa Token RSA przestał działać. Aby przywrócić dostęp ,prosimy o skorzystanie z rozwiązań, jakie Państwu oferujemy:
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!