Grupa SGB (192 Banki Spółdzielcze i SGB-Bank S.A.) dziś została uhonorowana nagrodą w konkursie „Liderzy Świata Bankowości i Ubezpieczeń” w kategorii „najciekawsza innowacja dla banku”.
Jury konkursu, którego wyniki zaprezentowano w trakcie trwającego w Warszawie Spotkania Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń (Warsaw International Banking Summit), nagrodziło zrzeszenie SGB za sprawne przygotowanie oraz wdrożenie płatności mobilnych, które zmieniły wizerunek bankowości spółdzielczej i pozwoliły uzyskać mieszkańcom wsi i małych miast dostęp do najnowocześniejszych form płatności elektronicznych.
– Warto przypomnieć – mówi Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA – że banki spółdzielcze SGB trafiły do awangardowej grupy banków w Polsce, które udostępniły swoim klientom wszystkie liczące się na rynku płatności mobilne. Dziś również jest to istotny wyróżnik naszej oferty: dzięki nowej aplikacji SGB Mobile klienci banków spółdzielczych mogą zarządzać kartami dodanymi w ramach płatności mobilnych BLIK i portfelami cyfrowymi takimi jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay czy Fitbit Pay. Patrząc przez pryzmat wcześniejszych doświadczeń i wieloletnich opóźnień technologicznych, które mocno doskwierały sektorowi bankowości spółdzielczej, te wdrożenia okazały się przełomem, pozwoliły zniwelować dystans dzielący nas od banków komercyjnych i odpowiedzieć na oczekiwania naszych klientów.
Głównym celem konkursu jest nagrodzenie ludzi, którzy w znaczący sposób przyczynili się do rozwoju sektora bankowego i ubezpieczeniowego w Polsce, a także uhonorowanie najefektywniejszych banków i ubezpieczycieli oraz najciekawszych rozwiązań technologicznych wdrażanych przez sektor finansowy.
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!