Spółdzielczą Grupę Bankową tworzą: 192 Banki Spółdzielcze i SGB-Bank S.A. Nasze atuty to rozbudowana sieć ponad 1.500 placówek oraz elektroniczne kanały dostępu. Ponadto SGB umożliwia swoim Klientom dostęp do środków pieniężnych poprzez blisko 4.000 bezprowizyjnych bankomatów. Połączenie nowoczesności z ponad 150-letnią tradycją i polskim kapitałem budowanym od pokoleń determinuje mocną pozycję banków spółdzielczych na rynku usług finansowych.
Zgodnie z hasłem “Bank Spółdzielczy zawsze w drodze” jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów w pełni gotowi zaoferować obsługę finansową na najwyższym poziomie. Dbałość o systematyczne podnoszenie jakości świadczonych usług to jedno z priorytetowych założeń strategii rozwoju konsekwentnie realizowanej przez nas od wielu lat. Pamiętając o tym, że potrzeby Klientów wyznaczają standardy obsługi, SGB stale dąży do wzbogacania swojej oferty o produkty i usługi, które w pełni sprostają Państwa oczekiwaniom.
Do podstawowych celów działalności banków Spółdzielczej Grupy Bankowej należy zapewnienie kompleksowej obsługi finansowej firmom działającym na terenie miast i wsi, przedsiębiorstwom sektora rolno – spożywczego oraz rolnikom, jak również wspieranie rozwoju gospodarczego środowisk lokalnych. Banki SGB obecne na rynku od wielu lat są godnym zaufania partnerem. Szerokie grono Klientów, którzy nam zaufali świadczy o tym, iż jesteśmy w stanie sprostać bardzo dużej konkurencji charakterystycznej dla rynku usług bankowych.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych Spółdzielcza Grupa Bankowa może zaoferować Klientom produkty depozytowo – kredytowe na europejskim poziomie. Dokładamy wszelkich starań, aby proponować te produkty po coraz niższych kosztach. Poza interesującymi liniami kredytowymi oferujemy szeroką gamę rachunków bankowych, lokat terminowych oraz kart płatniczych m.in. VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard. Jesteśmy też w stanie zapewnić kompleksową obsługę w zakresie operacji dewizowych i emisji obligacji komunalnych. Oferujemy dostęp do naszych usług także za pośrednictwem internetu, telefonu komórkowego czy stacjonarnego.
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!