Ta strona przechowuje informacje przy pomocy plików Cookies

Możecie Państwo dokonać w każdej chwili zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie

Zapoznaj się z naszą Polityką Plików Cookies

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Bank Spółdzielczy w Gryficach

Oferta Oferta dla Ciebie KONTO NA SELFIE ZA 0 ZŁ

Jak otworzyć konto mobilne na selfie?

Szczegóły w przewodniku

Pobierz aplikację SGB Mobile w zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep

Dowiedz się więcej o aplikacji SGB Mobile ▶

BEZpłatnie, BEZ wychodzenia z domu

0 wizyt w banku! Wszystko załatwisz w 5 minut wyłącznie w aplikacji SGB Mobile.

0 zł za założenie i prowadzenie konta. BEZ żadnych warunków!

0 zł za nowoczesną kartę debetową, jeżeli zapłacisz nią przynajmniej 5 razy w miesiącu.

0 zł za przelewy krajowe standardowe w aplikacji SGB Mobile i bankowości internetowej.

A BEZ tego się nie obejdzie

Do konta dostaniesz:

Z gotówką też BEZ problemu. Wypłaty z bankomatów na prostych zasadach:

Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też

Poznaj ofertę usług mobilnych w Bankach Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA, dzięki której możesz łatwo i bezpiecznie płacić w sklepach, internecie, aplikacjach mobilnych, a także wypłacać gotówkę z bankomatów. Szczegóły na www.sgb.pl/mobilne

Ważne informacje

Jeśli nie zrobisz transakcji bezgotówkowej kartą do Konta mobilnego przynajmniej pięć razy w miesiącu – zapłacisz za nią 7 zł za dany miesiąc.

Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości pozostałych opłat i prowizji pobieranych od klienta w związku z korzystaniem z Konta mobilnego znajdziesz w Taryfie Opłat i Prowizji Banku.

Oferta Konta mobilnego skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych, będących rezydentami, które nie posiadają rachunku rozliczeniowo-oszczędnościowego (ROR) w danym banku spółdzielczym, z którym zawierana jest umowa o Konto mobilne. Szczegóły oferty, w tym informacje o oprocentowaniu, opłatach i prowizjach, dostępne są na stronie internetowej banku, który oferuje Konto mobilne. W procesie zdalnego otwarcia Konta mobilnego może być wymagana dodatkowa weryfikacja tożsamości przez pracownika Infolinii SGB. Podany czas otwarcia Konta mobilnego jest wartością uśrednioną, otrzymaną w wyniku wyliczeń własnych Banku i ma charakter wyłącznie informacyjny. Czas otwarcia Konta mobilnego liczony jest od momentu rozpoczęcia wnioskowania o otwarcie Konta mobilnego.

 

 

CLOSE
CLOSE