Jak otworzyć konto mobilne na selfie?
Szczegóły w przewodniku
Pobierz aplikację SGB Mobile w zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep
Dowiedz się więcej o aplikacji SGB Mobile ▶
BEZpłatnie, BEZ wychodzenia z domu
0 wizyt w banku! Wszystko załatwisz w 5 minut wyłącznie w aplikacji SGB Mobile.
0 zł za założenie i prowadzenie konta. BEZ żadnych warunków!
0 zł za nowoczesną kartę debetową, jeżeli zapłacisz nią przynajmniej 5 razy w miesiącu.
0 zł za przelewy krajowe standardowe w aplikacji SGB Mobile i bankowości internetowej.
A BEZ tego się nie obejdzie
Do konta dostaniesz:
Z gotówką też BEZ problemu. Wypłaty z bankomatów na prostych zasadach:
Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też
Poznaj ofertę usług mobilnych w Bankach Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA, dzięki której możesz łatwo i bezpiecznie płacić w sklepach, internecie, aplikacjach mobilnych, a także wypłacać gotówkę z bankomatów. Szczegóły na www.sgb.pl/mobilne
Ważne informacje
Jeśli nie zrobisz transakcji bezgotówkowej kartą do Konta mobilnego przynajmniej pięć razy w miesiącu – zapłacisz za nią 7 zł za dany miesiąc.
Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości pozostałych opłat i prowizji pobieranych od klienta w związku z korzystaniem z Konta mobilnego znajdziesz w Taryfie Opłat i Prowizji Banku.
Oferta Konta mobilnego skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych, będących rezydentami, które nie posiadają rachunku rozliczeniowo-oszczędnościowego (ROR) w danym banku spółdzielczym, z którym zawierana jest umowa o Konto mobilne. Szczegóły oferty, w tym informacje o oprocentowaniu, opłatach i prowizjach, dostępne są na stronie internetowej banku, który oferuje Konto mobilne. W procesie zdalnego otwarcia Konta mobilnego może być wymagana dodatkowa weryfikacja tożsamości przez pracownika Infolinii SGB. Podany czas otwarcia Konta mobilnego jest wartością uśrednioną, otrzymaną w wyniku wyliczeń własnych Banku i ma charakter wyłącznie informacyjny. Czas otwarcia Konta mobilnego liczony jest od momentu rozpoczęcia wnioskowania o otwarcie Konta mobilnego.
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!