TAKIE KONTO SPOKO
Tak dbamy o najmłodszych.
Takie konto spoko to konto dla osób w wieku 0-18 lat, idealne na początek przygody z finansami – dzięki niemu zdobyć pierwsze doświadczenie w bankowaniu. Dla najmłodszych, oraz dla młodzieży, która ma już swoje pierwsze potrzeby związane z oszczędzaniem i płaceniem kartą w sklepach i on-line. Konto można obsługiwać przez bankowość mobilną oraz internetową, a także w placówce Banku.
Takie konto spoko to:
Aplikacja SGB Mobile
Panel rodzica – masz tu podgląd produktów swojego dziecka (rachunek, karta, BLIK), możesz nimi zarządzać.
Pobierz przewodnik dla rodzica
Pobierz przewodnik dla dziecka
Ważne informacje:
Aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna jest w SGB Banku S.A. oraz wybranych bankach spółdzielczych SGB, w tym w Banku Spółdzielczym w Gryficach. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach aplikacji mobilnej, wymagania techniczne, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile .
Takie konto spoko jest rachunkiem rozliczeniowo-oszczędnościowym, prowadzonym dla klientów indywidualnych w wieku poniżej 18 lat. Przedstawiciel ustawowy oraz dziecko (właściciel rachunku) mogą dysponować środkami pieniężnymi, zgromadzonymi na rachunku, w ramach miesięcznego limitu zwykłego zarządu, wskazanego w Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych. Zasady korzystania przez dziecko z rachunku są wskazane w umowie, Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych oraz w Regulaminie korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile.
W ramach Takiego konta spoko Twoje dziecko może korzystać z różnych produktów i usług. Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości oprocentowania i pozostałych opłat i prowizji dostępne są na stronie internetowej Banku.
Zasady korzystania z BLIKA znajdziesz na stronie www.sgb.pl/mobile .
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!