Ta strona przechowuje informacje przy pomocy plików Cookies
Możecie Państwo dokonać w każdej chwili zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie
informujemy, że w związku z koniecznością dostosowania usług bankowych do wymogów dyrektywy PSD2 (Dyrektywa PSD2 wprowadzona przez Parlament Europejski i Radę (UE) 2015/2366 oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (UE) 2018/389), wchodzącej w życie z dniem 13 września 2019 roku, zachodzi konieczność wymiany środków identyfikacji bankowości elektronicznej.
W miejsce dotychczasowych środków dostępu w postaci karty mikroprocesorowej/tokena RSA, wprowadzony został Token SGB (aplikacja mobilna spełniająca wymogi PSD2).
Token SGB jest aplikacją mobilną wykorzystująca certyfikaty niekwalifikowane jednocześnie spełniając wszelkie obowiązki jakie nakłada na banki dyrektywa PSD2. Rozwiązanie to dedykowane jest dla klientów indywidualnych oraz małych i większych przedsiębiorstw. Zaprojektowany schemat działania aplikacji czyni je bezpiecznym i wygodnym środkiem dostępu w Usługach Bankowości Elektronicznej, wykorzystującym powiadomienia autoryzujące push z krótkim tytułem zleconej operacji. Aplikacja Tokena SGB przeznaczona jest dla urządzeń opartych na systemach Android oraz iOS, dostępna do pobrania w Sklepach Play oraz App Store.
Wymagania sprzętowe dla aplikacji mobilnej
Aplikacja Token SGB będzie prawidłowo działała na wskazanych platformach mobilnych:
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!