Szanowni Państwo,
w najbliższych dniach – 25, 26 i 29 marca – wystąpią przerwy w dostępie do naszych usług. W tym czasie będziemy prowadzić prace administracyjne. Harmonogram poniżej:
25.03.2021 r. w godzinach od 01:00 od 04:00 usługa PIN na SMS będzie niedostępna, dodanie karty do cyfrowych portfeli (np. Google Pay, Apple Pay) nie będzie możliwe.
26.03.2021 r. w godzinach od 23:00 do 00:00 wystąpią krótkie przerwy w działaniu usługi 3D Secure. SMS-y do potwierdzenia transakcji mogą dochodzić z opóźnieniem.
29.03.2021 r. w godzinach od 00:30 do 02:00 mogą wystąpić krótkie przerwy w realizacji płatności kartami Visa i Mastercard oraz w bankomatach sieci SGB.
Za utrudnienia przepraszamy
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!