PFR przypomina, że wnioski o udzielenie subwencji w ramach Tarczy Finansowej nadal są przyjmowane, a przedsiębiorcy mają czas na ich złożenie do 31 lipca. Mogą to zrobić za pomocą elektronicznych wniosków udostępnianych w bankowości internetowej swojego banku.
Jak złożyć wniosek? Sprawdź TUTAJ
Do tej pory ponad 334 tys. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, zatrudniających łącznie ponad 3 mln pracowników otrzymało subwencje w ramach Tarczy Finansowej PFR. Trafiło do nich 59,2 mld zł.
Przewiduje się, że do końca programu dofinansowanie otrzyma ok. 350 tys. firm – wszystkie, które ucierpiały w wyniku pandemii COVID-19 i spełniły warunki otrzymania subwencji opisane w Regulaminie.
PFR będzie przez kolejne miesiące weryfikować prawidłowość wniosków o dofinansowanie złożonych przez firmy, a za rok weryfikować spełnienie warunków umorzenia części subwencji.
PFR informuje również, że na stronie www.pfr.pl pojawił się nowy komunikat, doprecyzowujący definicję pracownika. Według jego zapisów przedsiębiorca może w ogólnej liczbie Pracowników, ustalanej na potrzeby określenia statusu mikroprzedsiębiorcy albo MŚP, uwzględnić osobę współpracującą, zgłoszoną do ubezpieczeń społecznych pod kodem 0511, pod warunkiem, że osoba ta jest jednocześnie Pracownikiem.
Oznacza to, że wszyscy przedsiębiorcy, których dotyczy wyżej wymieniona sytuacja i których wniosek został ewentualnie wcześniej odrzucony z tego powodu, powinni ponownie wypełnić wniosek o przyznanie subwencji w swoim banku przed 31 lipca 2020 r.
Więcej informacji dostępnych na stronie:
pfr.pl/aktualnosci/tarcza-finansowa-pfr-na-ostatniej-prostej-nowe-wnioski-tylko-do-konca-lipca.html
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!