Zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu Programu PFR (wzór pełnomocnictwa – str. 62, wzór oświadczenia – str. 64).
Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie Umowy przez Fundusz.
W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!