Szanowni Klienci,
W placówkach Banku obowiązuje ograniczenie liczby Klientów mogących przebywać na salach obsługi naszych Oddziałów. Szczegółowe informacje wywieszone są w poszczególnych placówkach Banku.
Osoby przebywające na salach obsługi zobowiązane są do zachowania bezpiecznej odległości i stosowania środków ochrony osobistej.
W trosce o bezpieczeństwo Klientów i Pracowników prosimy o:
–ograniczenie do niezbędnego minimum wizyt w placówkach Banku,
–kontaktowania się mailowo lub telefonicznie z pracownikami Banku,
– korzystania z bankowości elektronicznej,
– wpłat i wypłat gotówki w bankomatach,
– płacenia kartami płatniczymi i korzystania z płatności mobilnych, a w szczególności korzystania z funkcji zbliżeniowej.
Ponownie ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników banku. Przestępcy pod pretekstem weryfikacji podejrzanej transakcji, namawiają do instalacji aplikacji, np. Any Desk czy TeamViewer. Dzięki niej mogą przejąć kontrolę nad urządzeniem, z którego korzystasz.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o:
instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie
podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!