Banki skupione w Spółdzielczej Grupie Bankowej zainaugurowały kolejną odsłonę kampanii „Mamy tu wszystko”, która promuje aplikację mobilną SGB Mobile udostępnioną klientom Banków Spółdzielczych SGB latem 2020 roku. W wizerunkowych i edukacyjnych spotach reklamowych, na banerach internetowych i w materiałach informacyjnych prezentowane będą funkcje nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile.
To druga w ciągu ostatnich dwóch lat tak szeroko zaplanowana kampania promocyjna Banków Spółdzielczych SGB. W pierwszej odsłonie głównym motywem była reklama nowoczesnych form płatności i cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay oraz usługi BLIK, które Spółdzielcza Grupa Bankowa wdrożyła w rekordowo krótkim czasie. Teraz przyszła pora na promocję autorskiego produktu SGB-Banku S.A. oraz partnerów technologicznych.
Tu mamy wszystko… w zasięgu ręki! – to wygodne rozwiązanie udostępniamy Klientom naszego banku.
Aplikację można pobrać tutaj:
Nowy spot, który stanie się punktem wyjścia do wszystkich dalszych działań komunikacyjnych w kampanii promującej SGB Mobile opowiada historię rodziny, w której każdy z domowników chciałby zrealizować swoje osobiste marzenia. Jak pogodzić różnorodne potrzeby i wydatki? Jak zapanować nad domowymi finansami, gdy tak trudno się zorganizować, gdy na wszystko brakuje czasu i tak wiele jest spraw do załatwienia?
Z pomocą przychodzi aplikacja SGB Mobile, dzięki której można bardzo łatwo zwiększyć limity na karcie, uzyskać dostęp do rachunków i wykonać przelewy w dowolnym momencie, skorzystać z portfeli cyfrowych i BLIKA, a także zarządzać subskrypcjami dla najbardziej popularnych serwisów z serialami i filmami oraz z muzyką.
Więcej informacji na stronie: bsgryfice.pl/sgb-mobile/
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!