Wyzwanie Sportowe SGB to wyjątkowa inicjatywa, która jednoczy pracowników całej Grupy SGB. W naszym konkursie każdy ma swój cel, a jednocześnie wszyscy mamy jeden cel – pomagać! Od tego roku w Wyzwaniu mogą wziąć udział również sympatycy SGB! Poprzednie edycje wyzwania dały nam wiele radości i pozytywnych emocji, dlatego chcemy się nimi podzielić. Zapraszamy naszych klientów, sąsiadów, bliskich do wspólnej zabawy nie tylko by promować zdrowy, aktywny tryb życia, ale też by zawalczyć o nagrodę dla lokalnej organizacji. Im bardziej się zjednoczymy tym więcej korzyści dla naszej społeczności – to jest wzajemność w Wyzwaniu Sportowym SGB 2022!
To wyjątkowy przykład WZAJEMNOŚCI, czyli tego co jest największą wspólną wartością spółdzielczości. Spółdzielczość opiera się o zasadę wzajemności, która dzięki współpracy polega na sile wzajemnego oddziaływania wszystkich uczestników danej wspólnoty. A ona przyczynia się do szybszego wzrostu całej społeczności.
Udział w tym Wyzwaniu może wziąć każdy, kto jest albo zamierza zostać klientem, ale też ten, kto kibicuje bankowi spółdzielczemu w swojej okolicy. To mogą być również rodziny i bliscy pracowników banków, którzy w tym samym czasie będą rywalizować w IV edycji Wyzwania Sportowego SGB dla pracowników.
Dołącz do nas już dzisiaj. Ściągnij aplikację Activy na swój telefon.
Kod dostępu dla naszych sympatyków to: SYMPATYKGRYFICE
TERMIN: 30 kwietnia-12 czerwca (zapisy od 22 kwietnia)
APLIKACJA: Activy
RYWALIZACJA: indywidualna i drużynowa
KATEGORIE: ROWER oraz BIEG/CHÓD
Zasada jest prosta, w rywalizacji drużynowej wygrywa ten bank, którego sympatycy zdobędą jak najwięcej punktów (za kilometry i tzw. passę).
Więcej informacji o zasadach, nagrodach i Wyzwaniu dla Sympatyków SGB
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!