Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż w związku z wdrożeniem i migracją danych do nowego systemu bankowego, od 03 czerwca 2019 od godziny 7:30 została udostępniona zmieniona platforma bankowości elektronicznej:
Zmiany:
1 ) Zmienila się nazwa zakładki odsyłającej do zalogowania do bankowości elektronicznej:
Zakładka BANK INTERNETOWY zmieni nazwę na: SGB24
Zakładka KLIENCI KORPORACYJNI zmieni nazwę na: KORPORACYJNE
2) Zmieniła się strona logowania:
Strona https://cbp.cui.pl/frontend-web/app/auth.html#/login zostanie zastąpiona przez https://sgb24.pl
Strona https://bank.cui.pl/gryficedef_k zostanie zastąpiona przez https://ceb.sgb.pl
3) Zmienił się sposób logowania dla bankowości SGB24(brak hasła maskowanego):
Logując się w bankowości SGB24 należy podać całe hasło do logowania a nie tylko jego część ( sposób logowania dla klientów korzystających z tokena RSA bez zmian)
4) Zmieniła się szata graficzna bankowości internetowej – na kolor ZIELONY
5) Zmienił się rodzaj tokena mobilnego
Klienci korzystający z Tokena Asseco MAA będą zobowiązani go odinstalować i zainstalować nowy Token SGB zgodnie z instrukcją zamieszczoną w Przewodniku-Token Mobilny
Klienci korzystający z Tokena Vasco ( token zostanie wycofany) będą zobowiązani zainstalować nowy Token SGB zgodnie z Przewodnik-Token Mobilny (rozdział Klienci korporacyjni)
6) Wprowadzenie nowych usług od 03.06.2019 roku:
Teleserwis To automatyczny serwis telefoniczny, po połączeniu z którym automatyczny doradca udzieli Ci informacji np. o rachunku.
Call Center W razie potrzeby będziesz mógł też połączyć się z naszym konsultantem – Doradcą Call Center i uzyskać potrzebne Ci informacje.Call Center od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 22.00: Telefon 800 88 88 88 lub 61 647 28 46.
Szczegóły nowych funkcjonalności opisane są w Przewodnikach dla klienta .
Przewodnik-Klienci korporacyjni
W przypadku problemów od dnia 03.06.2019 roku prosimy kontaktować się z doradcami Call Center od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 22.00: Telefon 800 88 88 88 lub 61 647 28 46 oraz z pracownikami Banku w godzinach otwarcia placówek.
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!