Ta strona przechowuje informacje przy pomocy plików Cookies

Możecie Państwo dokonać w każdej chwili zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie

Zapoznaj się z naszą Polityką Plików Cookies

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Bank Spółdzielczy w Gryficach

Zmiana platformy bankowości elektronicznej

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, iż w związku z wdrożeniem i migracją danych do nowego systemu bankowegood  03 czerwca 2019 od godziny  7:30 została udostępniona  zmieniona platforma bankowości elektronicznej:

Zmiany:

1 ) Zmienila się nazwa zakładki odsyłającej do zalogowania do bankowości elektronicznej:  

  Zakładka BANK INTERNETOWY zmieni nazwę na:   SGB24  

 Zakładka KLIENCI KORPORACYJNI    zmieni nazwę na:   KORPORACYJNE 

2) Zmieniła się strona logowania:

Strona   https://cbp.cui.pl/frontend-web/app/auth.html#/login zostanie zastąpiona przez  https://sgb24.pl  

Strona  https://bank.cui.pl/gryficedef_k zostanie zastąpiona przez https://ceb.sgb.pl  

  3) Zmienił się sposób logowania dla bankowości  SGB24(brak hasła maskowanego):

Logując się w bankowości SGB24 należy podać  całe hasło do logowania a nie tylko jego część ( sposób logowania dla  klientów korzystających z tokena RSA  bez zmian)

4) Zmieniła się szata graficzna bankowości internetowej – na kolor ZIELONY  

5) Zmienił się rodzaj tokena mobilnego

Klienci korzystający z Tokena Asseco MAA  będą zobowiązani go odinstalować i zainstalować nowy Token SGB zgodnie z instrukcją zamieszczoną w Przewodniku-Token Mobilny

Klienci korzystający z Tokena Vasco ( token zostanie wycofany)  będą zobowiązani  zainstalować nowy Token SGB zgodnie z Przewodnik-Token Mobilny  (rozdział Klienci korporacyjni)  

6) Wprowadzenie nowych usług od 03.06.2019 roku:

Teleserwis To automatyczny serwis telefoniczny, po połączeniu z którym automatyczny doradca udzieli Ci informacji np. o rachunku.

Call Center W razie potrzeby będziesz mógł też połączyć się z naszym konsultantem – Doradcą Call Center i uzyskać potrzebne Ci informacje.Call Center od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 22.00: Telefon 800 88 88 88 lub 61 647 28 46.

Szczegóły nowych funkcjonalności opisane są w Przewodnikach dla klienta .

Przewodnik- Bankowość SGB24

Przewodnik-Klienci korporacyjni

W przypadku problemów od dnia 03.06.2019 roku  prosimy kontaktować się z doradcami Call Center od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 22.00: Telefon 800 88 88 88 lub 61 647 28 46 oraz z pracownikami Banku w godzinach otwarcia placówek.

 

token mobilny dla klientów SGB24

token SGB dla Klientów Korporacyjnych

CLOSE
CLOSE