Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że wprowadzono zmiany w ,,Taryfie prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej – klienci BS w Gryficach”. Najistotniejsze zmiany dla Klientów Indywidualnych, które wchodzą w życie z dniem 07 listopada 2019 r. i dla Klientów Instytucjonalnych od 07 października 2019 roku dotyczą m.in.:
Ponadto od dnia 01 grudnia 2019 roku dla wszystkich klientów Banku zmieniają się stawki opłat za wyciągi bankowe. Jeden wyciąg w miesiącu jest bezpłatnie przekazywany klientowi, każdy kolejny podlega opłacie w wysokości 2,00 zł jeśli klient odbiera go osobiście w placówce Banku lub jest wysyłanym e-maile na adres klienta i 5,00 zł w przypadku wysyłki wersji papierowej operatorem pocztowym. Sporządzenie innego dowodu do wyciągu podlega opłacie 2,00 zł za każdy dokument.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową Taryfą opłat i prowizji
Posiadaczowi rachunku przysługuje prawo przed wejściem wyżej wymienionych zmian do:
Niezgłoszenie sprzeciwu, o którym mowa w pkt.2 do dnia 06 listopada 2019 roku przez Klientów Indywidualnych i do dnia 06 października 2019 roku przez Klientów Instytucjonalnych oznacza zgodę na przyjęcie proponowanych zmian.
Prosimy zachować szczególną czujność. Obserwujemy nasilone próby kontaktów z klientami naszego Banku i podszywania się pod pracowników Banku.
DZWONIĄCY NIE SĄ PRACOWNIKAMI BANKU!!!
Prosimy nie udostępniać żadnych danych podczas próby kontaktu.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych wrażliwych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!